09 February 2009

Date of departure

In the previous post I forgot to mention that I'll be leaving on the 13th of februari, which means this friday.

Als ik David zo aan de telefoon hoor, dan begin ik te denken dat ik daar nog ne agenda ga nodig hebben. Komend weekend zijn we al uitgenodigd bij zijnen baas (waar hij eergister blijkbaar tot twee uur s ochtends mee in de drank gezeten heeft, met als resultaat dat ze op 2 unlimited stonden te dansen onder hun twee! - da's nogal iets anders dan Jean-Luc!), en t weekend erop gaan we eten in San Pedro bij een koppel dat daar op retraite is... k Was nu net gewoon om associaal te zijn, k ga mij nog moeten rehabiliteren.

Mijn dochter heeft besloten dat ze geen fruitpapkes meer eet, maar alleen nog fruit in zijn oorspronkelijke vorm wil.

1 comment:

  1. Anonymous3:58 PM

    allee, het ziet er daar o.k uit. en dat aini geen fruitpap eet is voor jou een hele klus minder. geen fruitpapjes bereiden en ook geen afwas, misschien alleen dat aini dan wel onderhangt. veel geluk in het verre afrika. doe de groeten aan david. kusjes, tante els.

    ReplyDelete