09 April 2007

This is the back of our garden, the river you see here is the Nyong

First of all, thanks a lot for the comments!


Garden adventure


To keep you guys posted on what's growing in our garden: we've got the first tomatoe seed coming out! Hip hip hurrah!!! Furthermore we'll be planting some pumpkin seeds and I've also kept some orange, olive and cucumber seeds. It's amazing how fast the watermellon grows. Almost all of the seeds we planted have come out by now and some are already 6 cm high.

Quite funny, who would have ever thought this would become a gardening blog...
We've got somenew furniture!
The local carpenter delivered the desk for my computer and a table for the kitchen. He also put up some shelves in our pantry and we finally got our freezer. (Which is actually way too big and doent foit in either our kitchen or the pantry, so we had to put it in the back room)

PS.

't Is hier helemaal niet eenzaam, daar moet ge u geen zorgen over maken. Ik heb de ganse voormiddag onze kok in huis en der is ook een tuinman en af en toe passeren er nog loodgieters en electriciens. En ongeveer één keer per week ga ik naar Edea met een chauffeur, dus ik zie hier volgens mij meer volk dan wat ik in België gemiddeld op een dag zie.

Davidje is trouwens heel erg gelukkig met zijn werk. Zijn fabriekje is ondertussen af en t ziet er schitterend uit. Hij heeft er een bureau zo groot als onze slaapkamer, voor hem alleen... De stoefer!

2 comments:

  1. Anonymous11:17 AM

    Wat een prachtige foto's!
    Minder goed nieuws vanuit Xl vrees ik :-s Ze zijn op het werk zo sympathiek geweest mij genadeloos buiten te flikkeren, dus zit ik zonder werk en dito inkomsten. Daar komt dan nog eens bovenop dat ik zaterdag in de late namiddag een auto ben tegengekomen die aan de verkeerde kant van de baan reed. Resultaat: moto in de prak en veel spierpijn, plus een geklutste hersenpan :-(
    Geniet nog van de pracht van ginds, ik ga een beetje werk zoeken, verzekeringen bellen, en testjes laten afnemen...

    Hugz,

    FRE

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:32 PM

    Hummm... So who's doing the gardening??? You or the gardener... Or are you just supervicing??? Lol... And you know there exist smaller freezers as well... Lol... En verder alles kits... Nog geen kroko gezien om schoenen van te maken voor mij???

    ReplyDelete