20 March 2007

't is weer al eventjes geleden, aangezien internet hier plat lag sinds de blikseminslag twee weken geleden. Maar zulke dingen zijn hier normaal.

Zoveel te vertellen en zo weinig tijd.

Twee weekends geleden zijn we naar Kribi geweest met alle expats van Socfoin die op da moment hier waren. Kribi is een kuststadje op een 45 minuten rijden van hier. We hebben daar gelogeerd in een schattig klein hotelletje, dat gehouden wordt door de dochter van een expat van Socfin. Een française.

We zijn een paar keer gaan zwemmen en dat zeewater is hier stikheet. t is zelfs moeilijk om er al te veel in te bewegen.

Hier alvast enkele foto's
The beach at the hotel

Funny road sign, it says: danger hospital...


Fishing boats at the Kribi falls

Voor de rest zijn onze dozen toegekomen. Ik ben ze gisteren gaan halen in Douala. Wonder boven wonder is er zelfs niks kapot gegaan, alleen één van de dozen... We hebben ondertussen ook al een wasmachine, maar op de salonmeubels moeten we nog wachten tot 15 april.Je kan hier wel kant en klare meubels kopen, maar die hebben hier meestal zo'n een ouwe bomma stijl, dus we hebben ze getekend en laten maken bij een menuisier.

Tgenwoordig ben ik hier voornamelijk controle van de werken aan het doen, want om de vijf minuten staat er wel een plombier of een electricien voor de deur. Zoals ik al in de vorige post zei is ons huisje aan een deftige opknapbeurt toe. Maar ik ben vastbesloten om er een thuisje van te maken. Nu dat de dozen er zijn met zo al wat persoonlijke spulletjes voelt het toch al meer thuis aan dan dat kamperen van de voorbije weken.

Ik sluit af voor vandaag, want ik moet gaan koken... hopelijk kan ik snel nog s komen bloggen

No comments:

Post a Comment